L'activitat de l'associació de Dones de l'Esbarjo se centra entre els mesos de setembre a juny igual que el curs escolar, encara que els mesos d'estiu també fan activitats més aïllades. El que queda per acabar el 'curs' està ple de sortides destinades a totes sòcies de l'agrupació.
Per començar, el dia 1 de maig aniran a passar el dia a Solsona. Aquesta excursió és oberta a totes les sòcies i acompanyants, és previst sortir d'Agramunt amb autocar i a l'arribada a Solsona els espera un bon esmorzar per agafar forces per tot el dia. Després faran un recorregut per Solsona on visitaran els llocs més emblemàtics de la ciutat. També hi ha previst fer una visita al museu del bolet, segons la presidenta de l'associació, Pilar Marquilles, quan els van oferir aquesta sortida de seguida la van acceptar perquè van creure molt interessant visitar aquest museu on s'hi pot trobar més de dues-centes espècies de bolets fets amb fang. L'excursió inclou el dinar i ball i a més a més tots els assistents rebran un petit obsequi.
Aquesta excursió és un petit aperitiu ja que fins al mes de juliol tenen previst un viatge cada mes. Així doncs, el dia 22 maig que aniran a Venècia, viatge que tindrà una durada de cinc dies i a més a més de Venècia visitaran Padua i Verona. El 30 de juny aniran sis dies a Croàcia i el mes de juliol tenen previst anar a visitar l'expo de Saragossa.
